you :')


thank you
for wanting to visit my blog , I hope you will come again to know the story of my life :)
My photo
you can call me LEEYA . stay wangsa maju 1 . age goin' to eighteen :) okayy ? taken by sepet , thank you :)

vroom vroom with me :)

vroom vroom with me :)
saya tak suka orang lain rampas orang yg saya sayang , walaupun saya tahu saya tak mampu buat si dia bahagia :')

Thursday, December 19, 2013

Kesabaran :)

ye setiap org akan pernah merasa jatuh. kalau hati dia kuat lama kelamaan dia akan bangkit juga :') mcm aku? haha aku hanya lah insan yg lemah. ececehhhh :p okayy , dulu aku pernah bersusah payah cari jalan utk bangkit dari kejatuhan diri. tap ada yg menghulur tangan masa tu :') dia yg ubah aku jadi seorang yg lembut hati , penyabar apa semua lah. even mengambil masa yg agak lama utk aku bangkit. tap takkan bangkit kalau aku sendiri tk tolong diri sendiri. haha apa apa pun, sayang kau k? hahaha , dulu before kenal dia. aku ni baran senanyaaa , tap baran yg terkawal skit. wuuu. biasalahh , tak matangg --' haha perasaan org lain mana lahh den nak fikir. lantak pi lahh kat depaa , haha. tap sejak kenal si A ni. haa semua nye aku kawal :') dan akhirnyaa? lahai , lembut semacam. bila dia dah pergi semua , aku cuba utk selami hati org disekeliling aku. aku cuba memahami keadaan disekeliling. aku belajar utk jad org penyabar semua. see now? siapa yg kenal aku mungkin tahu skrg aku mcm mana kan? ;) dah boleh nyanyi ' Aku Yang Dulu Bukanlah Yang Sekarang :D ' hahahaha. sekarang ni before buat something or cakap , I will used my brain ;) kena pastikan apa yg kita cakap tak buat org sakit hati lahh kiranyaa. no more bad words that will going out from my mouth again. rasanya macam tk sopan , kan? kadang kadang bila aku tgok org org yg mcm aku dulu , ya Allah :') sedihh , kalau nasihat dgar tak apa. ni nasihat tk dgar. haha keras sgt hati tu kenapa? itu bermakna awak dah jauhh :') so fikirlahh k? hm tap tk boleh nak judge org tetiba jugak. sbb ada yg jad teruk disebabkan benda lain kan? mungkin sejarah hitam? :') tak apa lah , seseorang akan sedar bila dah tiba masanya. cuba perlu berfikiran positif dan letak istiqamah dlm diri. biar pun tk sayang kan diri sendri, tap ingat. sayang kan lah HATI :) sbb hati tu yg selalu mengubah kita. haa jgan kalau dah tersungkur nt baru nak menyesal k? apa apa pun ingat , Allah itu sentiasa ada. lupakan kenangan lama dan mulakan hidup baru :DDDDD just like me. hehe tkda siapa yg boleh mengubah kita melainkan diri kita sendri, kita hanya perlu bersabar :')